Fokus na mene, ne na moju kožu
Uz podršku Abbvie / Supported by Abbvie
Kampanja Društva psorijatičara Hrvatske pod nazivom Fokus na mene, ne na moju kožu, započela je s glavnim eventom 27. listopada 2012. na Cvjetnom trgu u Zagrebu. Društvo je pozvalo građane Zagreba da se pridruži njihovoj akciji i zajedno pokrenu krug podrške za poboljšanje kvalitete života oboljelih od psorijaze.
Društvo psorijatičara zatražilo je od agencije Bruketa & Žinić OM da osmisli kampanju koja će povećati svijest o svakodnevnim izazovima s kojima se susreću ljudi oboljeli od psorijaze. Glavni izazov je neprihvaćenost oboljelih od okoline pa je cilj kampanje osvijestiti okolinu kako smo svi jednaki.
Nitko ne može iz svoje kože. Svi smo naučili živjeti s njom i neovisno o njoj razvili svoju osobnost koja nas čini ljudima. Kada se ljudi zagledaju u psorijazu, pridaju bolesti nepotrebno veliku važnost i ne vide bitno, ne vide čovjeka i njegovu ulogu u društvu. Kampanja poziva sve da se usredotoče na bitno i pokrenu krug podrške oboljelima od psorijaze koji će uključivati: javnost, oboljele i institucije.
Foto: Glasnogovornica DPH sa jednim od plakata iz kampanje koji je ovih dana dobio zlatno priznanje u konkurenciji od 26 zemalja na 4th IMID 2012 London, konferenciji udruga oboljelih od imunološki posredovanih upalnih oboljenja.
Foto: Nenad Horvat iz Udruge Remisija, Carrie Grant, Inka Marinić iz DPH na Summitu u Londonu